Visszaküldési információk

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget az esetleges szállítási költséggel együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

 

Elállási jog érvényesítése:

 

1. FOGYASZTÓ JELZÉSE

A fogyasztó jelzi a Szolgáltató felé, hogy élni kíván az elállási jogával alábbi e-mail címen: info@igaziekszerek.hu

A rendelés beazonosításához a fogyasztó a következő adatokat köteles megadni:

  • – a vásárláskor megadott név és email cím;
  • – a Megrendelés száma és a termék(ek) cikkszáma
  • – a fogyasztó bankszámlaszáma, ahová a vételár visszautalását kéri.
  •  

    2. CSOMAG VISSZAJUTTATÁSA

    Az 1. pontban leírt kötelezettség teljesítését követően a fogyasztó köteles 14 napon belül visszajuttatni a kapott csomag teljes tartalmát
    Azaz a vásárolt ékszert, a díszdobozt, a számlát, a jótállási jegyet és a kapott esetleges ajándékokat is.

    A Szolgáltató postacíme: Gold Finance Kft. 4032 Debrecen, Jerikó u. 25. a fogyasztó postán köteles a kapott csomagot visszajuttatni.

    3. VÉTELÁR VISSZAUTALÁSA 2 MUNKANAPON BELÜL

    Amennyiben minden hiánytalanul, és sérülésmentesen visszaérkezett a megadott címre, a Szolgáltató 2 munkanapon belül visszautaljuk a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a fogyasztó által megadott bankszámla számra.

    A vételár visszatérítése minden esetben bankszámlára utalással történik.
    A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

    Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

    Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.

    Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért nem vállal felelősséget a Szolgáltató.